Selection Filter     ըստ նշված կատեգորիաների նշում է միայն այդ կոորդինատները: Օրինակ եթե նշած է Geometry_ն ապա Select կանի միայն Geometry_աները.

Rectangular Selection Region       նշելու դարբեր ձևեր.

Window\crossing     նշում է միայն այն օբեկտները որոնք գտնվում են իր տարածքի ներսում.

Reference Coordinate Sustem     ցուցակից world-x,y,z-ը ցույց է տալիս ըստ տեսքի, local-ցույց է տալիս ըստ օբեկտի` Move-ի, Rotate-ի և Scale-ի համար աշխատում է առանձին.

Use Pivot Point Centel     միացնելու դեպքում օբեկտը պտտելիս ամեն մեկն պտտվում է իր առանցքի շուրջ.

Use Selection Center     պտտվում են ընդհանուր կենտրոնով.

Use Transform Coordinate Center     ըստ սցենայի կենտրոնի.

Keyboard Shortcut Override Toggle     անջատում կամ միացնում է modifier-ի rockey-երը` միշտ պահել անջատած.

Snaps Toggle     հավասար դասավորում է օբեկտները, աջ քլիկով բացում է Grid and Snap Settings պատուհանները.

Grid Points     կպցնում է վանդակներով.

Pivot     ակտիվացնում է կպնելը.

Spiner Snap Toogle     սլաքներեվ ցանկացած թիվ փոփոխելիս կփոփոխի մեկական անգամ.

Edit Named Selection Sets     նշել օբեկտները, տալ անուն և երբ ցուցակից ընտրենք այդ անունը կնշվի տվըալ օբեկտը.

Mirror     հայելանման պատճեն.

Align     մի օբեկտը հավասարեցնում է մյուսին, x,y,z Position-երը նախատեսված են առարկան առանցքով շարժելու համար: Current Object-շարժվող օբեկտի հատված, Target Object-կանգնած օբեկտի հատված, Align Orientation-հավասարեցնում է նշված անկյան տակ.

Layer Manager     բերում է սցենայի բոլոր օբեկտների ցուցակը, որոնց կարող ենք պահել կամ հետ բերել, սառեցնել, փոխել գույնը, անջատել վերջնական հաշվարկից.

Quick Render     սարքում է նկար նշված ձևով.

Powered by Facebook Comments

www.qezhamar.com - Ամեն ինչ քեզ համար
Կարդացել են՝ 1123 անգամ:

Մեր փոստատարի միջոցով ստացեք նոր նյութերը Ձեր էլ-հասցեին:

Բաժին՝: 3ds Max